Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Przebudowa drogi powiatowej nr 3008 Z - ul. Mieszka I w Wolinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego - dokończenie przebudowy

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 

www.bip.wolin.pl

0x01 graphic

Wolin: Przebudowa drogi powiatowej nr 3008 Z - ul. Mieszka I w Wolinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego - dokończenie przebudowy
Numer ogłoszenia: 224755 - 2014; data zamieszczenia: 23.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3008 Z - ul. Mieszka I w Wolinie, na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego - dokończenie przebudowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót budowlanych: 1) roboty przygotowawcze - regulacja urządzeń naziemnego uzbrojenia podziemnego, 2) przebudowa studzienek ściekowych kanalizacji deszczowej, 3) wykonanie ciągu pieszo - jezdnego - profilowanie, nawierzchnie, 4) wykonanie zjazdów i przejazdów o nawierzchni z kostki brukowej, 5) wykonanie ciągów pieszych, zjazdów i przejazdów z kostki brukowej betonowej, 6) wykonanie oznakowania poziomowego i pionowego, barier ochronnych, 7) przełączenia przyłączy wodociągowych 8) montaż i stawianie słupów oświetleniowych, 9) założenie zieleni na poboczach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają n/w załączniki stanowiące Dokumentację projektową i Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót: a) Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt przebudowy drogi powiatowej nr 3008-Z ul. Mieszka na odcinku od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Świerczewskiego b) Załącznik nr 11 do SIWZ - Projekt organizacji ruchu - projekt zmiany stałej organizacji ruchu, c) Załącznik 12 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót d) Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar robót 3. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem powierzchni wykonanych nawierzchni, 4) Oznakowanie wybudowanej sieci kanalizacji deszczowej ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Kosztorys ofertowy tak jak projekt budowlany określa w swych pozycjach rodzaj robót budowlanych, których zamawiający przewiduje, jako zamówienia uzupełniające. Wartości w kosztorysie ofertowym wykonawcy będą podstawą do negocjacji ceny zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.31.61.10-9, 45.23.13.00-8, 45.11.27.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał : a) min. 1 robotę obejmującą wykonanie minimum 1000 m 2 nawierzchni ulic / placów/ chodników z kostki brukowej betonowej, kamiennej lub granitowej o wartości roboty minimum 200 000 zł . Wykonawca nie może sumować powierzchni kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej powierzchni wykonanych prac według pkt a) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum: a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót drogowych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełnienia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich poświadczeń, zawierających informację o robotach budowlanych wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych. Wykonawca ma się wykazać wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) min. 1 robotę obejmującą wykonanie minimum 1000 m 2 nawierzchni ulic / placów/ chodników z kostki brukowej betonowej, kamiennej lub granitowej o wartości roboty minimum 200 000 zł . Wykonawca nie może sumować powierzchni i kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej według pkt a) .;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy (brak kosztorysu ofertowego może spowodować odrzucenie oferty). 3. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót budowlanych podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d) - wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy; 2) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 3) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 4) zmiany osób, o których mowa w § 4 umowy; 2. Wprowadzenie zmiany postanowień umowy wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie , 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój nr 105 ( I piętro) - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie , 72-510 Wolin, ul. Zamkowa 23, pokój nr 12 (parter) - Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 23.10.2014.17.21.53_Ogloszenie_o_zamowieniu_z_dnia_23.10.2014.doc 2014-10-23 17:21:53 63,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 23.10.2014.17.21.53_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:21:53 962,9KB 131 razy
2 23.10.2014.17.22.13_opis_techniczny.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:22:13 34,4KB 76 razy
3 23.10.2014.17.22.46_profil_podluzny_-_ul._mieszka_i_rys_nr_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:22:46 155,1KB 79 razy
4 23.10.2014.17.23.14_projekt_stalej_organizacji_ruchu_-_ul.mieszka_i.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:23:14 616,9KB 70 razy
5 23.10.2014.17.23.37_projekt_zagospodarowania_terenu_-_ul.mieszka_i____rys_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:23:37 1,2MB 71 razy
6 23.10.2014.17.23.54_przekroj_normalny_a-a__-_ul._mieszka_i__rys_nr_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:23:54 135,3KB 64 razy
7 23.10.2014.17.24.02_przekroj_normalny_b-b__-_ul._mieszka_i__rys_nr_4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:24:02 148,9KB 67 razy
8 23.10.2014.17.24.10_przekroj_normalny_c-c__-_ul._mieszka_i__rys_nr_5.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:24:10 121,6KB 69 razy
9 23.10.2014.17.24.19_przekroj_normalny_d-d__-_ul._mieszka_i__rys_nr_6.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:24:19 61,1KB 68 razy
10 23.10.2014.17.24.35_przekroje_poprzeczne__-_ul._mieszka_i.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:24:35 261,7KB 78 razy
11 23.10.2014.17.27.12_przedmiar_robot.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:27:12 216,7KB 148 razy
12 23.10.2014.17.27.42_Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:27:42 33,5KB 73 razy
13 23.10.2014.17.27.53_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_-_osw.__art._22.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:27:53 27,5KB 69 razy
14 23.10.2014.17.28.03_Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_-_art._24_ust._1.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:28:03 24KB 70 razy
15 23.10.2014.17.28.11_Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_-_infrom._dot._grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:28:11 26,5KB 71 razy
16 23.10.2014.17.28.20_Zalacznik_nr_5_do_SIWZ_-_wykaz_robot.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:28:20 35,5KB 70 razy
17 23.10.2014.17.28.28_Zalacznik_nr_6_do_SIWZ-_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:28:28 32,5KB 23 razy
18 23.10.2014.17.28.37_Zalacznik_nr_7_do_SIWZ_-_wykaz_podwykonawcow.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:28:37 30KB 68 razy
19 23.10.2014.17.28.45_Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:28:45 28,5KB 72 razy
20 23.10.2014.17.28.54_Zalacznik_nr_9_do_SIWZ_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-10-23 17:28:54 12KB 72 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 30.10.2014.13.28.13_SKMBT_50114103013490.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-30 13:28:13 20,4KB
2 30.10.2014.13.28.44_SKMBT_50114103010500.pdf Po terminie otwarcia ofert 2014-10-30 13:28:44 181,0KB
3 04.11.2014.13.19.34_ZaA_A_cznik_nr__6a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2014-11-04 13:19:34 30,5KB
4 04.11.2014.13.19.40_Modyfoikacja_z_dnia__4.11.201_4r..doc Po terminie otwarcia ofert 2014-11-04 13:19:40 36,5KB
Wynik postępowania
1 16.12.2014.14.17.54_SKMBT_50114121615060.pdf 2014-12-16 14:17:54 51,7KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 23-10-2014 17:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 23-10-2014
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 16-12-2014 14:17