Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie usług środkami transportu i sprzętem, w tym w zakresie zimowego utrzymania dróg w 2014 r.



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM, W TYM W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W 2014 R.
Numer ogłoszenia: 487596 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM, W TYM W ZAKRESIE ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG W 2014 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakres zamówienia wchodzi świadczenie usług środkami transportu i sprzętem: samochodem ciężarowym wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku od 3,5 ton do 4 ton , z podwyższonymi i dzielonymi burtami na trzy strony, liczbą miejsc siedzących dla trzech osób, łącznie z miejscem dla kierowcy, samochodem ciężarowym, wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 4 ton do 8 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi , samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewozu ładunku powyżej 12 ton do 25 ton łącznie, koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3. zestawem ciągnika z pługiem i piaskarką do odśnieżania i posypywania dróg w okresie zimy, zestawem ciągnika z pługiem do odśnieżania dróg w okresie zimy, zestawem ciągnika z piaskarką do posypywania dróg w okresie zimy. Usługi będą wykonywane pod potrzeby Gminy i wielkości zapotrzebowania na usługi nie można z góry określić. 2. Warunki wykonywania usług środkami transportu i sprzętem : 1) Wykonawca będzie wykonywał usługi za uprzednim zamówieniem telefonicznym Zamawiającego na wykonanie usługi, potwierdzonym faxem, z określeniem przez Zamawiającego sprzętu i środka transportu oraz dnia wykonania usługi. 2) c) dysponuje środkami transportu w ilości odpowiadającej ilości usług dla wykonywania których złożył ofertę cenową ( jeśli Wykonawca złoży ofertę cenową dla trzech pozycji usług w formularzu oferty, musi dysponować trzema różnymi samochodami, gdyż może zaistnieć potrzeba wykorzystania ich wszystkich równocześnie ), 3) Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi w dniu roboczym, następującym po dniu telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania, chyba, że z zapotrzebowania będzie wynikał inny dłuższy termin, 4) Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na wykonanie usługi w święta , niedziele i inne dni wolne od pracy z dwudniowym wyprzedzeniem, chyba , że z zapotrzebowania będzie wynikał inny dłuższy termin . 5) Usługi środkami transportowymi wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, jak również w obrębie województwa zachodniopomorskiego, 6) Usługi sprzętem wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, 7) Za wykonywanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za roboczogodzinę wykonywania usługi środkiem transportu czy sprzętem, przy czym czas pracy będzie liczony od momentu stawienia się Wykonawcy ze sprzętem do dyspozycji Kierownika Referatu Gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Wolinie. Kierownik Referatu Gospodarstwa Pomocniczego akceptuje godz. rozpoczęcia i zakończenia pracy środka transportu i sprzętu. 8) Do czasu pracy nie wlicza się czasu dojazdu do świadczenia usług i odjazdu z miejsca świadczenia usług do bazy stacjonowania samochodu czy sprzętu . 9) Czas wykonywania usługi w danym dniu będzie podlegać potwierdzeniu przez Kierownika Referatu Gospodarczego bądź Kierownika Referatu Budownictwa, Inicjatyw i Działalności Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Wolinie,. a. dla środków transportowych - w karcie drogowej, b. dla sprzętu - w karcie pracy sprzętu . 10) Jako odpady inne niż niebezpieczne, Zamawiający w ramach zleconych usług zamierza transportować głównie : odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej , odpady z ogrodów i parków, papier ,szkło, opakowania z tworzyw sztucznych, inne odpady komunalne typu odpady z czyszczenia ulic i placów. 3. Warunki wykonywania usług w zakresie zimowego utrzymania dróg - mechanicznego odśnieżania i posypywania dróg na terenie Gminy Wolin : 1) Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w przypadku wystąpienia zjawisk powodujących konieczność odśnieżania lub zwalczania śliskości biorąc pod uwagę standardy odśnieżania i posypywania 2) W przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczy środek transportu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi, aby nie dopuścić do sytuacji, w której brak sprzętu uniemożliwi wykonywanie usługi. 3) Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za wykonywanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg wyposażaną w telefon komórkowy, z którą jest możliwy kontakt przez całą dobę, 4) Do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia skutków śliskości zimowej należy stosować następujące środki chemiczne i materiały uszorstniające : a) sól drogowa, b) mieszanina piaskowo-solna w stosunku wagowym 95% piasek+5% NaCL 5) W/w materiały zabezpiecza zamawiający. Prace na drogach gminnych poza miastem będą odbywały się wyłącznie po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego, przy czym Wykonawca winien rozpocząć wykonywania usługi w ciągu 3 godzin od złożenia zapotrzebowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 45.52.00.00-8, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia: a) posiada licencję na przewozy rzeczy, b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne, wydane przez właściwy organ ochrony środowiska

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 PZP w zakresie potencjału technicznego Wykonawca oświadcza, że dysponuje środkami transportu i sprzętem w ilości odpowiadającej ilości oferowanych usług

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 100 000 zł ( słownie : sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, 72- 510 Wolin, ul. Zamkowa 23 , pokój 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku od 3,5 ton do 4 ton , z podwyższonymi i dzielonymi burtami na trzy strony, liczbą miejsc siedzących dla trzech osób, łącznie z miejscem dla kierowcy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym, wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 4 ton do 8 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewozu ładunku powyżej 12 ton do 25 ton łącznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie usług koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie usług zestawem ciągnika z pługiem i piaskarką do odśnieżania i posypywania dróg w okresie zimy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie usług zestawem ciągnika z pługiem do odśnieżania dróg w okresie zimy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie usług zestawem ciągnika z piaskarką do posypywania dróg w okresie zimy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 27.11.2013.14.57.45_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2013-11-27 14:57:45 74KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 27.11.2013.14.57.45_SIWZ_-_uslugi_transportoiwe.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-27 14:57:45 17KB 135 razy
2 zalacznik_nr_1_do_siwz_-_formularz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-27 14:58:01 43KB 126 razy
3 zalacznik_nr_2_do_siwz_-_oswiadczenie_art._22.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-27 14:58:01 28,5KB 114 razy
4 zalacznik_nr_3_do_siwz_-_oswiadczenie_art.__24__ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-27 14:58:01 26KB 119 razy
5 zalacznik_nr_4_do_siwz_-_oswiad._o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-27 14:58:01 38KB 116 razy
6 zalacznik_nr_5_do_siwz_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-11-27 14:58:01 47,5KB 128 razy
Wynik postępowania
1 03.01.2014.12.59.36_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2014-01-03 12:59:36 66,5KB
2 03.01.2014.12.59.47_ZaA_A_cznik_Nr_1_do__informacji_i_zawiadomienia__o_wyborze__najkorzystniejszej_oferty.pdf 2014-01-03 12:59:47 30,2KB
Udzielenie zamówienia
1 24.01.2014.12.06.55_Ogloszenie_powiazane_-_udzielenie_zamowienia_487596_-_2013.doc 2014-01-24 12:06:55 66,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 27-11-2013 14:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 27-11-2013
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 24-01-2014 12:06