Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin


Nasz znak: BIO>271.41.2013.ISz Wolin, dn. 23.09.2013r.

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

0x01 graphic

Wolin: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin
Numer ogłoszenia: 384354 - 2013; data zamieszczenia: 23.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj pn.: Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego na terenie Gminy Wolin współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego, Działanie 3.1 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego (Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPZP.03.01.00-32-011/11-00 z dn. 21.10.2011r.). Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zaprojektowanie systemu telekomunikacyjnego składającego się z sieci światłowodowej MAN, sieci bezprzewodowej WAN oraz centrum zarządzania siecią na terenie miasta i gminy Wolin, wraz z uzyskaniem decyzji umożliwiających prowadzenie robót budowlanych, 2) wybudowanie systemu telekomunikacyjnego składającego się z sieci światłowodowej MAN, sieci bezprzewodowej WAN oraz centrum zarządzania siecią na terenie miasta i gminy Wolin wraz z dostawą, instalacją i uruchomień niezbędnych urządzeń, w ramach następujących zadań: a) Wyposażenie i rozbudowa centrum zarządzania siecią -Dostawa urządzeń aktywnych i systemów teleinformatycznych dla centrum zarządzania siecią. -Budowa przyłącza telekomunikacyjnego dostępu do sieci Internet. -Instalacja i uruchomienie systemu zarządzania siecią MAN. -Instalacja i uruchomienie systemu zarządzania siecią WAN. b) Wieża telekomunikacyjna PEC - Modernizacja wieży - rozbiórka przewodów kominowych. - Modernizacja wieży - nadbudowa nowej konstrukcji wsporczej . - Instalacja i uruchomienie urządzeń telekomunikacyjnych sieci bezprzewodowej WAN. c) Wieża telekomunikacyjna Chynowo - Modernizacja wieży - remont i przystosowanie do funkcji telekomunikacyjnych. - Instalacja i uruchomienie urządzeń telekomunikacyjnych sieci bezprzewodowej WAN. d) Sieć światłowodowa MAN - Budowa części pasywnej sieci światłowodowej MAN. - Instalacja i uruchomienie urządzeń aktywnych sieci światłowodowej MAN. e) Sieć bezprzewodowa WAN - Budowa infrastruktury pasywnej sieci bezprzewodowej WAN. - Instalacja i uruchomienie urządzeń aktywnych sieci bezprzewodowej WAN. f) Uruchomienie systemu telekomunikacyjnego - Konfiguracja i uruchomienie kompletnego systemu telekomunikacyjnego składającego się z sieci MAN/WAN i centrum zarządzania siecią. - Przeprowadzenie szkoleń. - Przygotowanie dokumentacji technicznej. 3) Świadczenie usług dodatkowych po zakończeniu zadań inwestycyjnych, w tym: a) Administracja systemów i obsługa infrastruktury: - Administracja i nadzór w trybie 24/7 nad pracą sieci MAN/WAN - Wykrywanie i usuwanie awarii i zakłóceń w działaniu sieci - Utrzymanie i aktualizowanie polityki bezpieczeństwa dostępu do sieci Internet dla wszystkich użytkowników sieci - Przyjmowanie i obsługa zdarzeń serwisowych od użytkowników, dotyczących dostępu i korzystania z sieci Internet. 3.4. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 10 do SIWZ), Program funkcjonalno-użytkowy (Załącznik Nr 11 do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 50% udzielonego zamówienia, i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.25.56.00-5, 45.31.43.10-7, 32.52.00.00-4, 45.33.23.00-6, 45.23.30.00-2, 31.21.43.00-2, 32.56.21.00-2, 32.52.40.00-2, 32.52.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty -co najmniej jedno zamówienie w zakresie budowy sieci światłowodowej o łącznej długości minimum 4 km, - co najmniej jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie i budowę (w tym dostawę sprzętu, instalację oraz uruchomienie) systemu bezprzewodowego dostępu do sieci Internet o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto, - co najmniej jedno zamówienie na wykonanie robót budowlanych polegające na zaprojektowaniu i budowie minimum jednej wieży stalowej kratownicowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum: a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze projektanta w specjalności konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego w odniesieniu do konstrukcji obiektu, b) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze projektanta w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do projektowania obiektu budowlanego w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą, c) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze projektanta w specjalności instalacyjne bez ograniczeń, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do projektowania obiektu budowlanego, takiego jak sieci, instalacje i urządzenia elektryczne d) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, e) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kierownika robót, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, to jest do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

  • inne dokumenty

Wykaz oferowanych urządzeń sporządzony wg Załącznika nr 8 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy,w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem określonych przez zamawiającego warunków dokonywania zmian. 1 Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a)klęski żywiołowe, b)warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2) Zmiany spowodowane warunkami archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a)niewypały i niewybuchy, b)wykopaliska archeologiczne, 3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 4)Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a)przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b)odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień. 5)Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w tym m.in. konieczność wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) Zmiany technologiczne, w szczególności: a)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych c)odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d)konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 2) Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 3.Zmiana skutkująca zmniejszeniem wynagrodzenia na skutek zmiany sposobu przeprowadzenia robót lub ograniczenia zakresu robót W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi poprzez zawarcie odpowiedniego aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, Ip., pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany jest przez Unię Eropejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskieg na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego (Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPZP.03.01.00-32-011/11-00 z dn. 21.10.2011r.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 23.09.2013.10.08.50_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2013-09-23 10:08:50 74,5KB
2 03.10.2013.12.58.57_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia.doc 2013-10-03 12:58:57 32,5KB
3 17.10.2013.11.51.46_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_-_17.10.2013.doc 2013-10-17 11:51:46 32,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 23.09.2013.10.08.50_SIWZ_-_19.09.2013.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:08:50 436,5KB 457 razy
2 23.09.2013.10.09.06_Zalacznik_Nr_1_do_SIWZ_oferta.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:09:06 286,5KB 394 razy
3 23.09.2013.10.09.24_Zalacznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:09:24 256,5KB 404 razy
4 23.09.2013.10.09.43_Zalacznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:09:43 266,5KB 387 razy
5 23.09.2013.10.10.00_Zalacznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:10:00 257,5KB 383 razy
6 23.09.2013.10.10.19_Zalacznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:10:19 262,5KB 373 razy
7 23.09.2013.10.10.36_Zalacznik_Nr_6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:10:36 266,5KB 377 razy
8 23.09.2013.10.10.56_Zalacznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:10:56 25KB 371 razy
9 23.09.2013.10.11.26_Zalacznik_Nr_8_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:11:26 284,5KB 378 razy
10 23.09.2013.10.11.46_Zalacznik_Nr_9_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:11:46 38KB 530 razy
11 23.09.2013.10.12.54_Zalacznik_Nr_10_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:12:54 1,6MB 968 razy
12 23.09.2013.10.14.15_Zalacznik_Nr_11_do_SIWZ.docx Po terminie otwarcia ofert 2013-09-23 10:14:15 1,4MB 772 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 03.10.2013.12.59.37_OdpowiedAo_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,_przedA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-10-03 12:59:37 65,5KB
2 15.10.2013.17.38.25_OdpowiedAo_na_zapytanie_-_15.10.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-10-15 17:38:26 191,6KB
3 15.10.2013.17.42.24_ZaA_A_cznik_Nr_1_do_odpowiedzi_na_zapytanie.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-10-15 17:42:24 2,5MB
4 15.10.2013.17.46.38_ZaA_A_cznik_Nr_2_do_odpowiedzi_na_zapytanie.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-10-15 17:46:38 3,6MB
5 15.10.2013.17.48.18_ZaA_A_cznik_Nr_3_do_odpowiedzi_na_zapytanie.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-10-15 17:48:18 1,2MB
6 17.10.2013.11.28.00_Odpowiedzi_na_zapytania,_modyfikacja_SIWZ_oraz_przedA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert_-_17.10.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-10-17 11:28:00 89,8KB
7 23.10.2013.09.26.42_OdpowiedAo_na_zapytania_z_dn._22.10.2013r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-10-23 09:26:42 119,1KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 03.10.2013.12.59.49_OdpowiedAo_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,_przedA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert.doc 2013-10-03 12:59:49 65,5KB
2 17.10.2013.11.28.00_Odpowiedzi_na_zapytania,_modyfikacja_SIWZ_oraz_przedA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert_-_17.10.2013.pdf 2013-10-17 11:28:00 89,8KB
Wynik postępowania
1 29.11.2013.14.11.19_Zawiadomienie_o_uniewaA_nieniu_postA_powania.pdf 2013-11-29 14:11:19 38,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 23-09-2013 10:08
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 23-09-2013
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 29-11-2013 14:11