Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Budowa ciągu pieszo-jezdnego z niezbędną infrastrukturą, miejscami postojowymi, dojściami, oświetleniem terenu na działkach 24/31 i 18/3, obręb 3 w Wolinie - I etap

 

Wolin: BUDOWA CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ, MIEJSCAMI POSTOJOWYMI, DOJŚCIAMI, OŚWIETLENIEM TERENU NA DZIAŁKACH 24/31 I 18/3,OBRĘB 3 W WOLINIE - I ETAP

 

Numer ogłoszenia: 358698 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ, MIEJSCAMI POSTOJOWYMI, DOJŚCIAMI, OŚWIETLENIEM TERENU NA DZIAŁKACH 24/31 I 18/3,OBRĘB 3 W WOLINIE - I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi których koszty ponosi wykonawca robót wchodzą : 1) Budowa ciągu pieszego, 2) Budowa oświetlenia przy ciągu pieszym , 3) Budowa kanalizacji deszczowej- odwodnienie skarpy od ulicy Ciasnej, 4) Wykonanie trzech zjazdów 5) Urządzenie terenów zielonych wraz z nasadzeniem drzew wysokości min. 2, 5 mb i krzewów. 6) Montaż z architektury (ławki , kosze) 2.Zakres prac objętych zamówieniem określony został szczegółowo: 1) Zakres robót budowlanych związanych z Budową kanalizacji deszczowej- odwodnienie skarpy od ulicy Ciasnej i trzech zjazdów zawarty jest wyłącznie w przedmiarze robót ( tego zakresu nie zawiera Projekt zagospodarowania terenu), 2) w pozostałym zakresie zakres prac objętych zamówieniem zawarty jest w DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - Zał. Nr 9 do SIWZ , PROJEKT BUDOWY OŚWIETLENIA - ZAŁ. Nr 10 do SIWZ , PROJEKT MAŁEJ ARCHITEKTURY - Zał. Nr 11 do SIWZ i Przedmiarach robót Budowy ciągu pieszego wraz z niezbędną infrastruktura techniczną - szt. 2 - Zał. Nr 12 i 13 3. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami drogowymi, 3) Pełna obsługa laboratoryjna nad prowadzonymi robotami budowy ciągu pieszego- Koszty opracowania badania laboratoryjnego, których wykonawcą będzie Politechnika Szczecińska Katedra Dróg i Mostów, na zastosowane do budowy nawierzchni elementy betonowe (kostka krawężnik, obrzeże), 4) Dokumentacja geodezyjna powykonawcza wraz z wykazem powierzchni wykonanych nawierzchni, 5) Zgłoszenie na 7 dni przed przystąpieniem do prac ziemnych i uzyskanie zgody na ich wykonanie w: a) Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje, b) Zakładzie Gazowniczym w Szczecinie - Rejon Świnoujście, c)) Zakładzie Telekomunikacji Polskiej S.A. w Świnoujściu, 6) Uzgodnienie z Energetyce Szczecińskiej S.A. Rejon Energetyczny Międzyzdroje terminu przełączenia nowo wybudowanego odcinka sieci oświetlenia ulicznego. 7) Wykonywanie nadzoru archeologicznego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53-7, 45.11.12.00-0, 45.11.27.10-5, 45.23.21.30-2, 45.31.61.10-9, 45.31.57.00-5, 45.31.51.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 roboty podobne. Za roboty podobne zamawiający uzna: roboty polegające na budowie ciągów pieszych/parkingów wraz z urządzeniem terenów zielonych i wykonaniem oświetlenia ulicznego, o wartości nie mniejszej niż 150.000, 00 zł brutto każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany ze spełniony, jeżeli wykonawca, wykaże, że dysponuje minimum: a) jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) jedną osobą, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót elektrycznych. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 - teks jednolity z późniejszymi zmianami) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawa ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy(brak kosztorysu ofertowego może spowodować odrzucenie oferty);, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia według wzoru , stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój Nr 105 ( I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 04.09.2013.16.57.59_Ogloszenie_o_zamowieniu.doc 2013-09-04 16:57:59 58,5KB
2 04.09.2013.16.58.40_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.doc 2013-09-04 16:58:40 37,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 przedmiary_dokumentacja_projektowa.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 17,6MB 346 razy
2 zalacznik_nr_2_-_oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 24KB 257 razy
3 zalacznik_nr_3_-_dot._przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 27,5KB 245 razy
4 zalacznik_nr_4_-_oswiadczenie_art._22.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 25KB 240 razy
5 zalacznik_nr_5_-_wykaz_robt.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 45KB 243 razy
6 zalacznik_nr_6_-_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 32KB 242 razy
7 zalacznik_nr_7__-_zobowiazanie__innego_podmiotu.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 28KB 235 razy
8 zalacznik_nr_8_do_siwz_-_projekt_umowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 11KB 242 razy
9 zalacznik__nr_1_do_siwz_-_formualrz_ofertowy.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:57:59 48KB 242 razy
10 04.09.2013.16.58.40_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-04 16:58:40 238,5KB 257 razy
11 05.09.2013.10.08.32_Zalacznik_nr_6a_-_oswiadczenie_o_posiadaniu_uprawnien.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-05 10:08:32 31,5KB 233 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 05.09.2013.13.43.16_Modyfikacja_z_dnia_05.09.2013.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-05 13:43:16 29KB
2 05.09.2013.13.44.22_poprawna_dokumentacja_projektowa.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-09-05 13:44:22 2,3MB
3 16.09.2013.19.05.48_Szczegoly_schodow_-_ul._Mala_-_ul._Ciasna.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-09-16 19:05:48 184,6KB
4 16.09.2013.19.06.36_Odpowiedzi_na_pytania_z_dnia_16.09.2013_r.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-09-16 19:06:36 28KB
Wynik postępowania
1 04.10.2013.14.41.43_INFORMACJA_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ__OFERTY.pdf 2013-10-04 14:41:43 74,3KB
Udzielenie zamówienia
1 11.10.2013.14.25.59_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia_358698-2013.doc 2013-10-11 14:25:59 37,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 04-09-2013 16:57
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 04-09-2018
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 27-06-2018 09:31