Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Realizacja programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Wolin w 2013


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: REALIZACJA PROGRAMU USUWANIA AZBESTU ORAZ WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE MIASTA I GMINY WOLIN, W 2013
Numer ogłoszenia: 239140 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA PROGRAMU USUWANIA AZBESTU ORAZ WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST NA TERENIE MIASTA I GMINY WOLIN, W 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi usunięcia wyrobów oraz odpadów zawierających azbest z obiektów budowlanych oraz nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wolin, obejmujące dwa zadania jak niżej: ZADANIE NR I: obejmujące usługę demontażu wyrobów zawierających azbest zabudowanych na obiektach budowlanych, przygotowania do transportu wytworzonych w wyniku demontażu odpadów zawierających azbest, załadunku i transportu oraz ich przekazania do unieszkodliwienia uprawnionemu odbiorcy. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do demontażu wynosi ok. 88,72 Mg. ZADANIE NR II: obejmujące usługę przygotowania odpadów zawierających azbest do transportu, ich załadunek i transport wraz z przekazaniem do unieszkodliwienia uprawnionemu odbiory. Przedmiot Zadania NR II stanowić będą odpady zawierające azbest wytworzone w wyniku demontażu pokryć dachowych tj. odpady o kodzie 17 06 05 - Materiały konstrukcyjne zawierające azbest. Szacunkowa ilość odpadów zawierających azbest już zdemontowanych i przygotowanych do transportu wynosi ok. 30,84 Mg. 2.Planowana ilość wyrobów zawierających azbest przewidziana do demontażu, usunięcia i odbioru może ulec zmniejszeniu, jeżeli wnioskodawcy, właściciele nieruchomości odstąpią od zamiaru wymiany pokrycia dachu, 3.Zakłada się, iż realizacja przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem będzie finansowana w całości z dotacji otrzymanej przez Gminę Wolin z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, przy czym dla każdego z zadań jest określona max kwota dotacji dla 1 Mg demontażu wyrobów zawierających azbest lub samego odbioru odpadów zawierających azbest. 1)dla usługi demontażu wyrobów zawierających azbest zabudowanych na obiektach budowlanych, przygotowania do transportu wytworzonych w wyniku demontażu odpadów zawierających azbest, załadunku i transportu oraz ich przekazania do unieszkodliwienia uprawnionemu odbiorcy - 800 ,00 zł brutto za 1 Mg, 2)usługi przygotowania odpadów zawierających azbest do transportu, ich załadunek i transport wraz z przekazaniem do unieszkodliwienia uprawnionemu odbiory - 500,00 zł brutto za 1 Mg. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania dla każdej z części zamówienia lub dla całości zamówienia, jeśli najkorzystniejsza cena ofertowa będzie przekraczać kwotę dotacji z WFOŚ. 4.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza cenowo, otrzyma od Zamawiającego w dniu podpisania umowy wykaz adresów nieruchomości na terenie miasta i gminy Wolin, na których planuje się wykonanie prac związanych z usuwaniem azbestu. 5.Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace będące przedmiotem zamówienia zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ZADANIE NR I 1)demontaż wyrobów zawierających azbest zabudowanych na 26 nieruchomościach, zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Wolin, w ilości 4927,78 m2, ok. 88,72 Mg, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2)przygotowanie wytworzonych odpadów zawierających azbest do transportu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym: paletowanie, załadunek, oznakowanie opakowań sposób przewidziany dla azbestu, 3)transport odpadów zawierających azbest, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie miejsc załadunku, dróg i rozładunku odpadów oraz nie stwarzający zagrożenia dla ludzi i środowiska, 4)przekazanie odpadów zawierających azbest do miejsc, w którym mogą być poddane unieszkodliwieniu - w ofercie Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce unieszkodliwienia i przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów, który będzie odbierał odpady od Wykonawcy . ZADANIE NR II 1)przygotowanie odpadów zawierających azbest do transportu, pochodzących z 17 posesji, położonych na terenie miasta i gminy Wolin, w ilości 1713,00 m 2, ok. 30,84 Mg w tym: paletowanie, załadunek, oznakowanie opakowań sposób przewidziany dla azbestu i ich transport, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w sposób uniemożliwiający zanieczyszczenie miejsc załadunku, dróg i miejsc rozładunku odpadów oraz nie stwarzający zagrożenia dla ludzi i środowiska,2)przekazanie odpadów zawierających azbest do miejsca, w którym mogą być poddane unieszkodliwieniu: - w ofercie Wykonawca zobowiązany jest wskazać miejsce unieszkodliwienia i przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów, który będzie odbierał odpady od Wykonawcy. 7.W ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy usługi należeć będzie : 1)Do Wykonawcy należeć będzie uzgodnienie z właścicielami obiektów i nieruchomości daty przystąpienia do usunięcia wyrobów i odpadów zawierających azbest z poszczególnych obiektów i nieruchomości oraz niezwłocznego powiadomienia o uzgodnionych terminach Inspektora ds. Ochrony Środowiska w tut. Urzędzie Miejskim w Wolinie- Agnieszkę Struską, tel. 913220809. Termin usunięcia odpadów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela obiektu lub nieruchomości, jednakże nie późniejszy niż do 15.10.2013 r. 2)Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany zgłosić zamiar przeprowadzenia prac związanych z usuwaniem i zabezpieczeniem wyrobów zawierających azbest do Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 7, przynajmniej na 7 dni przed rozpoczęciem , zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02.04.2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71,poz. 649 z poźn. zm.) 3)Wykonawca zapewnia organizację i zabezpieczenie placu robót, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu prac. 4)Wykonawca zobowiązany jest do ważenia odpadów zawierających azbest przed wykonaniem usługi ich transportu na składowisko odpadów niebezpiecznych i sporządzenie dokumentu potwierdzającego dokonanie ważenia (podpisanego przez przedstawiciela Wykonawcy oraz właściciela obiektu lub nieruchomości). Ważenie należy przeprowadzić z dokładnością do 0,001 Mg. 5)Wykonawca zamówienia z chwilą rozpoczęcia robót staje się wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w związku z prowadzeniem demontażu pokrycia dachowego oraz posiadaczem odpadów niebezpiecznych przewidzianych do odbioru w celu przekazania do składowania. 6)Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu i Właścicielowi nieruchomości dokumenty ewidencyjne (karta przekazania odpadów, kartę ewidencji odpadów) potwierdzające przyjęcie odpadów od właściciela nieruchomości oraz przyjęcie odpadów na składowisko odpadów, którego Prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest. 7)Zamawiający dopuszcza stworzenia zbiorczej karty przekazania odpadu wraz z załącznikiem zawierającym wykaz nieruchomości z których odebrano przekazane odpady. Natomiast karta ewidencji odpadu winna być sporządzona odrębnie dla każdej nieruchomości , na której wytworzone zostały odpady . 8)W przypadku powstania ewentualnych szkód lub zniszczeń w wyniku prowadzenia robót związanych z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą. 8. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z niżej wymienionymi obowiązującymi przepisami: 1)Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) 2)Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 21), 3)Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824), 4)Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r, w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649, zmiany : Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089) ), 5)Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. 2011 nr 8,poz.31), 6)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. Nr 30, poz. 213) , 7)Ustawa z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 199, poz. 1671 - ze zm), 8)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 grudnia 2002 r, w sprawie zakresu i sposobu stosowania przepisów o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych do transportu odpadów niebezpiecznych (Dz. U. Nr 236 poz. 1986,. 9)Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216,poz.1824)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8, 90.51.20.00-9, 45.26.26.60-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca wykaże : a) posiadanie zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. , poz. 21) dotyczącego odpadów materiałów budowlanych zawierających azbest określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112 poz. 1206), jako 17 06 05 - Materiały konstrukcyjne zawierające azbest Zgodnie z art. 233 ust. 1 wymienionej ustawy - Zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność na czas na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak, niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy, lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku, gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym. Utworzenie rejestru ma nastąpić do trzech lat od dnia wejścia w życie nowej ustawy o odpadach. Do wydawania zezwoleń na transport odpadów do czasu utworzenia rejestru, stosuje się przepisy dotychczasowej ustawy o odpadach . lub b) posiadanie wpisu do rejestru prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę prowadzącego działalność w zakresie transportu odpadów o kodzie 17 06 05, na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., Poz. 21).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 główne usługi. Za usługi główne Zamawiający uzna usługi polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest , łącznie z demontażem o wartości brutto co najmniej 30 000 zł każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 wagą przewoźną o udźwigu powyżej 1Mg i ważąca z dokładnością do 0,001 Mg (dla wagi musi być wystawiony aktualny dokument potwierdzający jej legalizację)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przeszkolenie w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy niezbędnym przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 , w godzinach 7.30-15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać na adres: Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa 23, Biuro Obsługi Interesanta, pokój Nr 12 (parter), - do dnia 03.07. 2013 r. godz. 11:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem będzie finansowana w całości z dotacji otrzymanej przez Gminę Wolin z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, przy czym dla każdego z zadań jest określona max kwota dotacji dla 1 Mg demontażu wyrobów zawierających azbest lub samego odbioru odpadów zawierających azbest . 1) dla usługi demontażu wyrobów zawierających azbest zabudowanych na obiektach budowlanych, przygotowania do transportu wytworzonych w wyniku demontażu odpadów zawierających azbest, załadunku i transportu oraz ich przekazania do unieszkodliwienia uprawnionemu odbiorcy - 800 ,00 zł brutto/ Mg, 2) usługi przygotowania odpadów zawierających azbest do transportu, ich załadunek i transport wraz z przekazaniem do unieszkodliwienia uprawnionemu odbiory - 500,00 zł brutto/Mg . W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania dla każdej z części zamówienia lub dla całości zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 21.06.2013.15.40.32_Ogloszenie_o_zamowieniu_-_azbest_2013.doc 2013-06-21 15:40:32 78KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 21.06.2013.15.40.32_SIWZ_-_azbest_2013.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-21 15:40:32 30KB 341 razy
Wynik postępowania
1 18.07.2013.15.27.35_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_-_azbest.doc 2013-07-18 15:27:35 42,5KB
Udzielenie zamówienia
1 29.07.2013.19.45.19_Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.doc 2013-07-29 19:45:19 51,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 21-06-2013 15:40
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 21-06-2013
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 29-07-2013 19:45