Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W WOLINIE


Nasz znak: BIO.271.22.2013.ISz Wolin, dn. 12.06.2013r.

Wolin: MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W WOLINIE Z WYKORZYSTANIEM POMP CIEPŁA
Numer ogłoszenia: 226350 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W WOLINIE Z WYKORZYSTANIEM POMP CIEPŁA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: MODERNIZACJA SYSTEMU GRZEWCZEGO W URZĘDZIE MIEJSKIM W WOLINIE Z WYKORZYSTANIEM POMP CIEPŁA. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)modernizację kotłowni gazowej, w tym: wymianę rurażu, zaworów, pomp, kotłów, montaż kotłów kondensacyjnych i pomp ciepła. 2) wymianę pionów i poziomów instalacji c.o. ze stalowych na rury miedziane, 3) wymianę grzejników żeliwnych członowych na stalowe płytowe z montażem zaworów termostatycznych. Szczegółowe zestawienie robót objętych przedmiotem zamówienia określa Projekt budowlany (Załącznik Nr 7 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ), Przedmiar robót (Załącznik Nr 9 do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 30% udzielonego zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty minimum 2 roboty podobne. Za roboty podobne zamawiający uzna: roboty polegające na budowie, remoncie, modernizacji, wymianie lub montażu instalacji c.o. wraz z technologią kotłowni o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o przykładowy przedmiar robót, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku składania oferty wspólnej, 4) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem określonych przez zamawiającego warunków dokonywania zmian. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, 2) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 3) Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w tym m.in. konieczność wykonania robót dodatkowych. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, 3. Pozostałe zmiany: 1) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy nastąpi poprzez zawarcie odpowiedniego aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, p. I, pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane z udziałem pomocy uzyskanej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 12.06.2013.15.19.12_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2013-06-12 15:19:12 53KB
2 25.06.2013.12.42.19_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia.doc 2013-06-25 12:42:19 27KB
3 27.06.2013.10.17.41_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_-_27.06.2013r..doc 2013-06-27 10:17:41 31,5KB
4 05.07.2013.13.10.13_OgA_oszenie_o_zmianie_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_-_05.07.2013r..doc 2013-07-05 13:10:13 35KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 12.06.2013.15.19.56_SIWZ_Wolin.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:19:56 245,5KB 391 razy
2 12.06.2013.15.20.07_ZaA_A_cznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:20:07 51KB 343 razy
3 12.06.2013.15.20.16_ZaA_A_cznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:20:16 28,5KB 337 razy
4 12.06.2013.15.20.24_ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:20:24 45,5KB 326 razy
5 12.06.2013.15.20.34_ZaA_A_cznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:20:34 29KB 327 razy
6 12.06.2013.15.21.00_ZaA_A_cznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:21:00 35,5KB 348 razy
7 12.06.2013.15.21.17_Zalacznik_Nr_6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:21:17 15KB 331 razy
8 12.06.2013.15.22.05_ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:22:05 2,0MB 389 razy
9 12.06.2013.15.29.30_specyfikacja_instalacja_co.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:29:30 151,6KB 470 razy
10 12.06.2013.15.29.43_specyfikacja-pompa_ciepA_a.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:29:43 180,5KB 909 razy
11 12.06.2013.15.30.24_ZaA_A_cznik_Nr_9_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-06-12 15:30:24 2,0MB 928 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 25.06.2013.12.42.31_OdpowiedAo_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,_przedA_uA_enie_terminA_w_skA_adania_ofert.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-25 12:42:31 64KB
2 25.06.2013.12.44.29_ZaA_A_cznik_do_pisma_z_dn._24.06.2013r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-06-25 12:44:29 543,6KB
3 27.06.2013.10.10.17_Modyfikacja_SIWZ_i_przedA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-06-27 10:10:17 43,5KB
4 05.07.2013.13.11.04_ZaA_acznik_Nr_4_do_pisma_z_dn._05.07.2013r..pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-05 13:11:04 78,3KB
5 05.07.2013.13.17.28_OdpowiedAo_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,__-_05.07.2013.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-05 13:17:29 84,5KB
6 05.07.2013.13.18.03_ZaA_A_cznik_Nr_3_do_pisma_z_dn._05.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-05 13:18:03 179,5KB
7 05.07.2013.13.18.41_ZaA_A_cznik_Nr_2_do_pisma_z_dn._05.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-05 13:18:41 169,1KB
8 05.07.2013.13.20.52_ZaA_A_cznik_Nr_1_do_pisma_z_dn._05.07.2013.pdf Po terminie otwarcia ofert 2013-07-05 13:20:52 5,2MB
9 12.07.2013.14.23.59_OdpowiedAo_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,__-_11.07.2013.doc Po terminie otwarcia ofert 2013-07-12 14:23:59 43,5KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 25.06.2013.12.42.46_OdpowiedAo_na_zapytanie,_modyfikacja_SIWZ,_przedA_uA_enie_terminA_w_skA_adania_ofert.doc 2013-06-25 12:42:46 64KB
2 27.06.2013.10.10.35_Modyfikacja_SIWZ_i_przedA_uA_enie_terminu_skA_adania_ofert.doc 2013-06-27 10:10:35 43,5KB
Wynik postępowania
1 01.08.2013.12.28.39_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.doc 2013-08-01 12:28:39 62KB
Udzielenie zamówienia
1 03.10.2013.10.18.00_OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2013-10-03 10:18:00 39KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 12-06-2013 15:19
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-06-2013
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 09-01-2014 13:02