Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych po byłej Ciepłowni komunalnej , stanowiących własność Gminy, zlokalizowanych na działce Nr 70/2 przy ul. Mickiewicza w Wolinie oraz sprzedaż złomu z rozbiórki


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych po byłej Ciepłowni komunalnej , stanowiących własność Gminy, zlokalizowanych na działce Nr 70/2 przy ul. Mickiewicza w Wolinie oraz sprzedaż złomu z rozbiórki
Numer ogłoszenia: 61965 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych po byłej Ciepłowni komunalnej , stanowiących własność Gminy, zlokalizowanych na działce Nr 70/2 przy ul. Mickiewicza w Wolinie oraz sprzedaż złomu z rozbiórki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac, których koszty ponosi Wykonawca wchodzi : 1) Rozbiórka obiektów: - budynku usługowego z łącznikiem i magazynem soli, - budynku kotłowni według Projektów budowlanych rozbiórki budynków i zgodnie z pozwoleniem na rozbiórkę wydanym przez Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pom., (Decyzja Nr 518/2009, z dnia 14.10.2009 r.), . stanowiących łącznie załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Staranne nie powodujące większych uszkodzeń zdemontowanie obudowy ścian z płyt warstwowych PW8 i pozostawienie tych płyt do dyspozycji Zamawiającego. 3) Uprzątnięcie i wywiezienie pozostałego gruzu budowlanego, uprzątnięcie terenu objętego pracami rozbiórkowymi. 4) Wszystkie materiały, elementy wyposażenia i konstrukcji uzyskane z rozbiórki obiektów i urządzeń jak wyżej z wyjątkiem płyt warstwowych PW 8, należą do Wykonawcy, który we własnym zakresie je zagospodaruje, ponosząc koszty oraz uzyskując pożytki z tym związane. 5) Koszty cięcia, ważenia, załadunku i transportu złomu oraz gruzu ponosi Wykonawca. 6) Złom wydawany będzie sukcesywnie w obecności Komisji ze strony Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu z 2 -dniowym wyprzedzeniem możliwości odbioru przez Wykonawcę . 7) Wykonawca wraz z ofertą obowiązany jest przedłożyć Plan techniczny wykonania prac rozbiórkowych, podlegających weryfikacji przez Zamawiającego i Inspektora Nadzoru ze strony Zamawiającego, przed podpisaniem umowy i stanowiący w dalszym ciągu integralną jej część. 8) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać oględzin obiektów podlegających rozbiórce. Datę wizji lokalnej wyznacza się na dzień: 23.03.2012 r. o godz. 9:00. 9) Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować materiały porozbiórkowe lub ich zutylizować zgodne z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. 10) Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować materiały porozbiórkowe lub ich zutylizować zgodne z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach. Zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 o odpadach (Dz. U. 2001 Nr 62 poz. 628) oraz ustawą z dnia 19 grudnia 2002 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2003 Nr 7 poz. 78): na podstawie art. 3 ust. 3 pkt. 22 (..) wytwórcą odpadów powstających w wyniku świadczenia usług w zakresie rozbiórki jest podmiot, który świadczy usługę, chyba że umowa o świadczenie usługi stanowi inaczej. 11) Zamawiający szacuje ( na podstawie obliczeń), iż z rozbiórki obiektów jak wyżej można uzyskać ok. 180 ton złomu stalowego. 12) Wykonawca niezależnie od obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zobowiązany jest do wpłaty w gotówce zaliczki, w terminie 3 dni od daty podpisania umowy, a przed przekazaniem obiektów do rozbiórki, tytułem należności za złom w kwocie 80 000,00 zł. 13) Wykonawca winien dokonać oględzin obiektów rozbiórki , w tym celu winien wziąć udział w wizji lokalnej z udziałem Zamawiającego, którą wyznacza się na godz. 10:00 , w dniu 23.03.2012 r. Miejsce spotkania : Urząd Miejski w Wolinie , ul. Zamkowa pokój 115 (sala USC) ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na rozbiórce obiektów kubaturowych żelbetonowych o kubaturze min. 4 000 m 3, z podaniem wartości robót rozbiórkowych, daty wykonania, nazwy Zamawiającego oraz załączy dokumenty, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać,iż dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanym w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż posiada (aktualne opłacone przynajmniej na dzień składania ofert ) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wzór umowy (wraz z załącznikiem) stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Istotne zmiany umowy są dopuszczalne, gdy: 1) konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z udzielenia Wykonawcy dodatkowego zamówienia niezbędnego do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, którego potrzeby udzielenia nie można było przewidzieć w momencie zawierania niniejszej umowy .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, pokój 105 ( I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie__o_zamowieniu.doc 2012-03-16 14:26:45 56KB
2 Ogloszenie_powiazane_zmiana_ogloszenia.doc 2012-03-19 07:41:28 26KB
3 Ogloszenie_powiazane_-zmiana_ogloszenia.doc 2012-03-22 12:00:25 43KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:26:45 19KB 147 razy
2 Zalacznik_nr_1_Formualrz_oferty.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:27:01 42KB 103 razy
3 Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_art._22__ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:27:10 26KB 96 razy
4 Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_art._24_ustawy.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:27:18 24KB 98 razy
5 Zalacznik_nr_4_wykaz__robot.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:27:28 35,5KB 102 razy
6 Zalacznik_nr_5_wykaz_osob.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:27:40 34,5KB 98 razy
7 Zalacznik_5a_oswiadczenie_o_posiadaniu_uprawnien.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:27:50 26KB 118 razy
8 Zalacznik_nr_6_projekt_umowy_o_roboty_rozbiorkowe.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:28:13 76,5KB 445 razy
9 Zalacznik_nr_7_Plan_roboczy__wykonanai_rozbiorki.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-16 14:28:28 31KB 137 razy
10 projekt.pdf Po terminie otwarcia ofert 2012-03-21 11:03:06 5,0MB 201 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja_SIWZ_z_dnia__21.03.2012_r..doc Po terminie otwarcia ofert 2012-03-22 12:00:25 51KB
Wynik postępowania
1 INFORMACJA___O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ___OFERTY.doc 2012-04-17 08:08:41 46,5KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 16-03-2012 14:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 16-03-2012
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 27-04-2012 13:36