Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r.


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.wolin.pl

 

Wolin: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI ZLECANYMI PRZEZ GMINĘ WOLIN 2012 R.
Numer ogłoszenia: 346283 - 2011; data zamieszczenia: 28.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI ZLECANYMI PRZEZ GMINĘ WOLIN 2012 R..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery części: I Część zamówienia: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r. II Część zamówienia: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r. III Część zamówienia: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r. IV Część zamówienia: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r. 2. W zakres każdej części zamówienia ( nadzoru w każdej branży ) wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej jedną usługę nadzoru danej branży przy realizacji robót budowlanych o wartości co najmniej 100 000 zł, z podaniem wartości robót budowlanych oraz daty wykonania i odbiorcy nadzoru oraz załączy dokument potwierdzający, iż nadzór danej branży został lub jest wykonywany należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia w danej branży nadzoru, dla której Wykonawca złoży ofertę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ( parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2012 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2012 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogloszenie_o_zamowieniu.pdf 2011-12-28 14:53:52 127,1KB
2 Ogloszenie_powiazane_-_zmiana_ogloszenia.doc 2012-01-04 13:33:23 33KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-12-28 14:55:07 198,4KB 329 razy
2 ZaA_A_czniki_do_SIWZ.zip Po terminie otwarcia ofert 2011-12-28 14:55:19 64,0KB 312 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 Modyfikacja_SIWZ_z_dnia_02.01.2012.doc Po terminie otwarcia ofert 2012-01-03 11:50:15 58KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2012-01-24 07:52:30 93,2KB
2 Zalacznik_nr_1_do_informacji_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2012-01-24 07:53:25 101,1KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.doc 2012-02-13 10:40:24 50KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Paweł Kostka 28-12-2011 14:53
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 28-12-2011
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 13-02-2012 10:40