Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Wykonywanie usług środkami transportu i sprzętem w 2012 r


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

bip.wolin.pl

0x01 graphic

Wolin: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM W 2012 R
Numer ogłoszenia: 313759 - 2011; data zamieszczenia: 30.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE USŁUG ŚRODKAMI TRANSPORTU I SPRZĘTEM W 2012 R.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W zakres zamówienia wchodzi świadczenie usług środkami transportu i sprzętem: a) samochodem ciężarowym wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku od 3,5 ton do 4 ton , z podwyższonymi i dzielonymi burtami na trzy strony, liczbą miejsc siedzących dla trzech osób, łącznie z miejscem dla kierowcy, b) samochodem ciężarowym, wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 4 ton do 8 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi , c) samochodem ciężarowym z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 8 ton do 12 ton , d) samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewozu ładunku powyżej 12 ton do 25 ton łącznie, koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3. Usługi będą wykonywane pod potrzeby Gminy i wielkości zapotrzebowania na usługi nie można z góry określić. 2. Warunki wykonywania usług : 1) Wykonawca będzie wykonywał usługi za uprzednim zamówieniem telefonicznym Zamawiającego na wykonanie usługi, potwierdzonym faxem, z określeniem przez Zamawiającego sprzętu i środka transportu oraz dnia wykonania usługi, 2) Wykonawca przystąpi do wykonywania usługi w dniu roboczym, następującym po dniu telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania, chyba, że z zapotrzebowania będzie wynikał inny dłuższy termin, 3)Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na wykonanie usługi w święta , niedziele i inne dni wolne od pracy z dwudniowym wyprzedzeniem, chyba , że z zapotrzebowania będzie wynikał inny dłuższy termin, 4) Usługi środkami transportowymi wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, jak również w obrębie województwa zachodniopomorskiego, 5) Usługi sprzętem wykonywane będą na terenie Gminy Wolin, 6) Za wykonywanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za roboczogodzinę wykonywania usługi środkiem transportu czy sprzętem, przy czym czas pracy będzie liczony od momentu stawienia się Wykonawcy ze sprzętem do dyspozycji Kierownika Referatu Gospodarczego w Urzędzie Miejskim w Wolinie. Kierownik Referatu Gospodarstwa Pomocniczego akceptuje godz. rozpoczęcia i zakończenia pracy środka transportu i sprzętu. 7) Do czasu pracy nie wlicza się czasu dojazdu do świadczenia usług i odjazdu z miejsca świadczenia usług do bazy stacjonowania samochodu czy sprzętu . 8) Czas wykonywania usługi w danym dniu będzie podlegać potwierdzeniu przez Kierownika Referatu Gospodarczego bądź Kierownika Referatu Budownictwa, Inicjatyw i Działalności Gospodarczych Urzędu Miejskiego w Wolinie,. a) dla środków transportowych - w karcie drogowej, b) dla sprzętu - w karcie pracy sprzętu . 9) Jako odpady inne niż niebezpieczne, Zamawiający w ramach zleconych usług zamierza transportować głównie : a) odpady z budowy, remontów i demontażu obiektów budowlanych oraz infrastruktury drogowej , b) odpady z ogrodów i parków, c) papier ,szkło, opakowania z tworzyw sztucznych, d) inne odpady komunalne typu odpady z czyszczenia ulic i placów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia przewidzianego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 45.52.00.00-8, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , iż: a) posiada licencję na przewozy rzeczy, b) posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne, wydane przez właściwy organ ochrony środowiska,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje środkami transportu w ilości odpowiadającej ilości usług dla wykonywania których złożył ofertę cenową , w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wykazać środek transportu dla każdego rodzaju wykonywania usługi transportowej ( przykładowo, jeśli Wykonawca złoży ofertę cenową dla trzech pozycji usług w formularzu oferty, musi dysponować trzema różnymi samochodami, jeśli dla czterech musi dysponować czterema różnymi samochodami, gdyż często zachodzi potrzeba wykorzystania ich wszystkich równocześnie ). Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje środkami transportu w ilości odpowiadającej ilości usług dla wykonywania których złożył ofertę cenową , w związku z tym Wykonawca zobowiązany jest wykazać środek transportu dla każdego rodzaju wykonywania usługi transportowej ( przykładowo, jeśli Wykonawca złoży ofertę cenową dla trzech pozycji usług w formularzu oferty, musi dysponować trzema różnymi samochodami, jeśli dla czterech musi dysponować czterema różnymi samochodami, gdyż często zachodzi potrzeba wykorzystania ich wszystkich równocześnie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2) Jeśli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul.Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 105 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku od 3,5 ton do 4 ton , z podwyższonymi i dzielonymi burtami na trzy strony, liczbą miejsc siedzących dla trzech osób, łącznie z miejscem dla kierowcy,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług samochodem ciężarowym, wywrotką o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 4 ton do 8 ton z podwyższonymi i dzielonymi w połowie długości burtami bocznymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie uslug samochodem ciężarowym z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewiezienia ładunku powyżej 8 ton do 12 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywnaie usług samochodem ciężarowym wraz z przyczepą z wywrotem do tyłu o możliwości załadunku i przewozu ładunku powyżej 12 ton do 25 ton łącznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie usług koparko - ładowarką kołową z otwieraną łyżką przednią o pojemności 1 -1,5 m 3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tak jak w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w sekcji II.1.3) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2011-11-30 15:54:31 64,5KB
2 Ogloszenie_powiazane.pdf 2011-12-06 14:21:50 124,3KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SPECYFIKACJA_ISTOTNYCH_WARUNKA_W_ZAMA_WIENIA.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-11-30 15:54:31 13KB 182 razy
2 zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert 2011-11-30 15:55:29 37,5KB 149 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 2011-12-06.pdf Po terminie otwarcia ofert 2011-12-06 13:51:30 268,5KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf 2011-12-22 10:48:03 115,6KB
2 ZaA_A_cznik_Nr_1_do__Informacji__o_wyborze__najkorzystniejszej_oferty.pdf 2011-12-22 10:48:23 86,9KB
Udzielenie zamówienia
1 Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.doc 2012-02-13 10:33:24 60,5KB
2 zmiana_ogloszenia_o_udzieleniu__zamowienia.doc 2012-02-13 10:34:17 26,5KB
3 zmiana_ogloszenia_o_udzieleniu_zamowienia.doc 2012-02-13 10:45:38 41KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Oleśków 30-11-2011 15:54
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 30-11-2011
Ostatnia aktualizacja: Paweł Kostka 13-02-2012 10:45