?Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2011 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych?
Znak sprawy: BIG. 271. 4. 2011. H.P
Wolin: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI ZLECANYMI PRZEZ GMINĘ WOLIN 2011 R. ORAZ SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW I ROZLICZANIE ZUŻYCIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 56981 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI ZLECANYMI PRZEZ GMINĘ WOLIN 2011 R. ORAZ SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW I ROZLICZANIE ZUŻYCIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery części: I Część zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. II Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. III Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. IV Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. 2. W zakres każdej części zamówienia ( nadzoru w każdej branży ) wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2011 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2011 r. 3. Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej jedną usługę nadzoru danej branży przy realizacji robót budowlanych o wartości, co najmniej 100 000 zł, z podaniem wartości robót budowlanych oraz daty wykonania i odbiorcy nadzoru oraz załączy dokument potwierdzający, iż nadzór danej branży został lub jest wykonywany należycie
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: a) osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia w danej branży nadzoru, dla której Wykonawca złoży ofertę , a osoba mająca uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branży budowlanej posiada również uprawnienia hydrologiczne
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, 72-510 Wolin, Zamkowa 23, pokój 105.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Z up. Burmistrza
inż. Ryszard Mróz
Zastępca Burmistrza
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc | 2011-02-18 17:32:06 | 53KB | |
2 | OgA_oszenie_powiA_zane_-zmiana_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_..doc | 2011-02-18 17:33:41 | 28,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_-NADZORY_2011.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-18 17:32:06 | 14KB | 157 razy |
2 | Formularze.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-18 17:33:41 | 24,6KB | 121 razy |
3 | Zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-18 17:33:54 | 31,9KB | 123 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | modyfikacja_24022011.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-02-24 18:18:48 | 13,4KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Informacja_o_wyborze_oferty.doc | 2011-03-28 15:08:18 | 27KB | |
2 | zalA_cznik_do_informacji__o_wyborze_ofert.doc | 2011-04-13 13:51:13 | 68,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_powiA_zane_-_o_udzieleniu__zamA_wienia.doc | 2011-06-30 14:31:23 | 51KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Rafał Gołębiowski | 18-02-2011 17:32 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Halina Prachnio | 18-02-2011 |
Ostatnia aktualizacja: | Rafał Gołębiowski | 30-06-2011 14:31 |