Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

?Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi zlecanymi przez Gminę Wolin 2011 r. oraz sporządzanie kosztorysów i rozliczanie zużycia materiałów budowlanych?


Znak sprawy: BIG. 271. 4. 2011. H.P

Wolin: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI ZLECANYMI PRZEZ GMINĘ WOLIN 2011 R. ORAZ SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW I ROZLICZANIE ZUŻYCIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Numer ogłoszenia: 56981 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ROBOTAMI OGÓLNOBUDOWLANYMI ZLECANYMI PRZEZ GMINĘ WOLIN 2011 R. ORAZ SPORZĄDZANIE KOSZTORYSÓW I ROZLICZANIE ZUŻYCIA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje cztery części: I Część zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. II Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. III Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. IV Cześć zamówienia Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r. 2. W zakres każdej części zamówienia ( nadzoru w każdej branży ) wchodzi: 1) Wykonywanie nadzoru, 2) Opracowywanie kosztorysów wstępnej kwalifikacji ekonomicznej przedsięwzięcia w 2011 r. 3) Rozliczanie materiałów budowlanych zużytych do realizacji zadań wykonywanych we własnym zakresie przez Referat Gospodarczy Urzędu Miejskiego w Wolinie w 2011 r. 3. Zamawiający wymaga , aby podczas realizacji robót inwestycyjnych w zakresie danej branży nadzór był obowiązkowo wykonywany dwa razy w tygodniu, udokumentowany wpisem do dziennika budowy, oraz na każdorazowe wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał co najmniej jedną usługę nadzoru danej branży przy realizacji robót budowlanych o wartości, co najmniej 100 000 zł, z podaniem wartości robót budowlanych oraz daty wykonania i odbiorcy nadzoru oraz załączy dokument potwierdzający, iż nadzór danej branży został lub jest wykonywany należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż: a) osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia w danej branży nadzoru, dla której Wykonawca złoży ofertę , a osoba mająca uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w branży budowlanej posiada również uprawnienia hydrologiczne

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, 72-510 Wolin, Zamkowa 23, pokój 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 12 ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży budowlanej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży drogowej, zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej , zlecanymi przez Gminę Wolin w 2011 r. w oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi wykonywanych i nadzorowanych robót w 2011 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jak w opisie przedmiotu zamówienia w pkt II.1.3).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Z up. Burmistrza

inż. Ryszard Mróz

Zastępca Burmistrza

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie_o_zamA_wieniu.doc 2011-02-18 17:32:06 53KB
2 OgA_oszenie_powiA_zane_-zmiana_ogA_oszenia_o_zamA_wieniu_..doc 2011-02-18 17:33:41 28,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_-NADZORY_2011.doc Po terminie otwarcia ofert 2011-02-18 17:32:06 14KB 157 razy
2 Formularze.zip Po terminie otwarcia ofert 2011-02-18 17:33:41 24,6KB 121 razy
3 Zalaczniki.zip Po terminie otwarcia ofert 2011-02-18 17:33:54 31,9KB 123 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 modyfikacja_24022011.zip Po terminie otwarcia ofert 2011-02-24 18:18:48 13,4KB
Wynik postępowania
1 Informacja_o_wyborze_oferty.doc 2011-03-28 15:08:18 27KB
2 zalA_cznik_do_informacji__o_wyborze_ofert.doc 2011-04-13 13:51:13 68,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_powiA_zane_-_o_udzieleniu__zamA_wienia.doc 2011-06-30 14:31:23 51KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Rafał Gołębiowski 18-02-2011 17:32
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Prachnio 18-02-2011
Ostatnia aktualizacja: Rafał Gołębiowski 30-06-2011 14:31