Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE - zamówienie dodatkowe


Wolin, dn. 28.12.2010r.

Wolin: REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE - zamówienie dodatkowe
Numer ogłoszenia: 421494 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne im. Andrzeja Kaubego, ul. Zamkowa 24, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 32 62 019, faks 91 32 61 763.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE - zamówienie dodatkowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: REMONT POMIESZCZEŃ MUZEUM REGIONALNEGO IM. ANDRZEJA KAUBEGO W WOLINIE Z PRZEZNACZENIEM NA SALE MUZEALNE - zamówienie dodatkowe, które obejmuje: 1) Wyburzenie i wybudowanie w nowym miejscu ściany zewnętrznej zachodniej, 2) Wymianę wraz z pokryciem połaci dachowej nad projektowaną salą konferencyjną w obszarze wyburzonej ściany, 3) Wymianę instalacji elektrycznej i centralnego ogrzewania w powyższym obszarze, 4) Wymianę podkładów i posadzek w obszarze jak wyżej, 5) Wykonanie podsufitki wraz z izolacją termiczną nad częścią sali konferencyjnej, 6) Remont ciągu komunikacyjnego, 7) Wykonanie części elewacji z okładziny z płytek ceramicznych. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie Odnowa i rozwój wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Szewczyk - Firma Usługowo Handlowa Budinsel, ul. Szczecińska 35B/1, 72-400 Kamień Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101887,09

  • Oferta z najniższą ceną: 101887,09 / Oferta z najwyższą ceną: 101887,09

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt. 5, który brzmi Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w przypadku udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczającym łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli - z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub - wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Uzasadnienie faktyczne: w trakcie realizacji umowy Nr 1-2010 z dnia 09.07.2010 roku zaszła konieczność realizacji zamówień dodatkowych w myśl art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami), który dopuszcza udzielenie zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które nie przekraczają 50% wartości realizowanego zamówienia i są niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia. Do robót tych należą I. Wyburzenie i wybudowanie na nowo ściany zewnętrznej pomieszczenia audiowizualnego wywołane stwierdzonym w trakcie realizacji remontu brakiem fundamentów pod tą ścianą. Powyższy stan połączony ze stwierdzonymi zarysowaniami przedmiotowej ściany zaważył na podjętej decyzji o konieczności jej wyburzenia i ponownego wykonania w zgodzie z warunkami technicznymi w zakresie posadowienia budynków i budowli określonymi w Prawie Budowlanym. Konieczność wykonania powyższego zakresu robót w konsekwencji doprowadziła do konieczności wykonania na tej części obiektu wymiany: - połaci dachowej wraz z pokryciem, - podkładów betonowych i posadzek - podsufitki z izolacją termiczną, - instalacji elektrycznej i instalacji c.o. oraz przebudowę istniejącego układu komunikacyjnego przy ścianie zachodniej na zewnątrz obiektu. II. Częściowa zmiana sposobu wykonania wypraw elewacyjnych wynikająca z projektu elewacji obiektu wykonanego po zawarciu umowy przez mgr inż. Łukasza Szpaka. Wyżej wymienionych robót nie można było przewidzieć, ponieważ nie były one ujęte w projekcie technicznym i przedmiarach robót, a co za tym idzie nie zostały przez wykonawcę robót wycenione i przedstawione w ofercie wykonania złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający nie mógł przewidzieć przedmiotowych robót. Wykonanie zamówień dodatkowych proponuje się udzielić na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223 poz.1655 z późniejszymi zmianami), ponieważ roboty nie były możliwe wcześniej do przewidzenia, a z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Wykonanie powyższych zamówień dodatkowych przez dotychczasowego wykonawcę będzie korzystne dla zamawiającego, ponieważ na tym samym placu budowy będzie ten sam wykonawca, co nie spowoduje wzrostu kosztów budowy związanych z wejściem na budowę innego wykonawcy. Zakres zamówień dodatkowych został wyceniony na podstawie składników cenotwórczych przedstawionych w umowie podstawowej.

z up. Burmistrz Wolina

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2010-12-28 14:14:30 39KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Ilona Szkudlarek 28-12-2010 14:14
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 28-12-2010
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 28-12-2010 14:14