: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI
Nasz znak: BIG.ISz.341-21/2010 Wolin, dn. 11.06.2010r.
Wolin: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI
Numer ogłoszenia: 150775 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI. które obejmuje: 1) budowę ścianek działowych pomieszczeń piwnic, parteru i poddasza, 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (iniekcja) i pionowej ścian piwnic, 3) wykonanie wzmocnienia sklepień łukowych nad pomieszczeniami piwnic , 4) montaż wewnętrznych instalacji wod - kan. c.o i elektrycznej, 5) montaż wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji, 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7) wykonanie wewnętrznych wypraw tynkarskich, podłoży i posadzek, 8) budowę zewnętrznej klatki schodowej. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę. Zakres prac objętych zamówieniem określony został szczegółowo w przedmiarze robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz dokumentacji technicznej (Załącznik Nr 9 do SIWZ) które stanowiąi integralną część niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez przedłożenie: wykazu co najmniej 3 robót budowlanych o wartości minimalnej 300.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w obiekcie zabytkowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika Nr 4 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz zostały odebrane przez służby nadzoru konserwatorskiego bez zastrzeżeń (np. referencje lub protokół odbioru robót). Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ponadto winni udokumentować dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności budowlanej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, co najmniej 2-letniego doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania ta osobą, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, wg Załącznika Nr 6a do SIWZ.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ Wykonawcy ponadto winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, I p., pok. 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 112.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Burmistrz
mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie.doc | 2010-06-11 12:44:46 | 55,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_1_.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:44:46 | 181,5KB | 90 razy |
2 | ZaA_A_cznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:45:23 | 33KB | 87 razy |
3 | ZaA_A_cznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:45:34 | 28KB | 84 razy |
4 | ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:45:43 | 27KB | 86 razy |
5 | ZaA_A_cznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:45:53 | 34,5KB | 83 razy |
6 | ZaA_A_cznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:46:01 | 33,5KB | 86 razy |
7 | ZaA_A_cznik__Nr__6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:46:11 | 33KB | 83 razy |
8 | ZaA_A_cznik_Nr__6a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:46:20 | 25,5KB | 83 razy |
9 | ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:46:30 | 86,5KB | 80 razy |
10 | przedmiary1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:52:15 | 1,2MB | 99 razy |
11 | przedmiary2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:52:57 | 1,5MB | 86 razy |
12 | przedmiary3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:53:30 | 1,4MB | 85 razy |
13 | przedmiary4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 12:54:06 | 1,7MB | 84 razy |
14 | 01_caA_oA_A__str_tyt.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:08:29 | 90,4KB | 333 razy |
15 | 02_Strona_architektura.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:08:41 | 67,5KB | 83 razy |
16 | 03_Opis_architektura.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:08:53 | 232,6KB | 396 razy |
17 | 04_el_pA_A_n.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:09:03 | 117,4KB | 99 razy |
18 | 05_Strona_BiOZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:09:26 | 60,7KB | 83 razy |
19 | 06_Opis_BiOZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:09:37 | 98,5KB | 80 razy |
20 | 031_zagospodarowanie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:09:56 | 446,1KB | 80 razy |
21 | 031b_warstwy_zjazd.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:10:09 | 116,3KB | 101 razy |
22 | 032_koordynacja.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:10:26 | 468,3KB | 99 razy |
23 | 033_piwnice.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:10:43 | 201,7KB | 98 razy |
24 | 034_parter.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:11:06 | 334,8KB | 83 razy |
25 | 035_poddasze.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:11:22 | 245,6KB | 96 razy |
26 | 036_dach.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:11:41 | 95,4KB | 95 razy |
27 | 037_przekrA_j.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:11:59 | 551,7KB | 81 razy |
28 | 038_el_poA_udniowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:12:13 | 127,9KB | 95 razy |
29 | 039_el_zach.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:12:26 | 57,4KB | 80 razy |
30 | 041_el_wsch.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:12:38 | 54,0KB | 99 razy |
31 | 042_el_poA__kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:13:11 | 1,3MB | 78 razy |
32 | 043_el_zach_kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:13:32 | 697,6KB | 82 razy |
33 | 044_el_pA_A_n_kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:13:58 | 1,2MB | 73 razy |
34 | 045_el_wsch_kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:14:29 | 1,0MB | 74 razy |
35 | 001__OPIS_TECZNICZNY_Linia_kablowa_0,4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:14:51 | 85,5KB | 89 razy |
36 | 02_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:15:21 | 84,0KB | 102 razy |
37 | 03_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:15:34 | 159,7KB | 83 razy |
38 | 04_rzut_PODDASZA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:15:54 | 136,2KB | 78 razy |
39 | 05_rzut_PODDASZA_nieuzytk.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:16:04 | 80,3KB | 102 razy |
40 | 06_rzut_DACHU.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:16:15 | 61,3KB | 79 razy |
41 | 07Sch_IDEOWY_ZASIL.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:16:24 | 55,0KB | 79 razy |
42 | 08_Sch_E_TA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:16:52 | 50,4KB | 92 razy |
43 | 09_Sch_T1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:17:41 | 58,1KB | 99 razy |
44 | 010_Sch_T2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:18:12 | 56,0KB | 98 razy |
45 | 011_Sch_T3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:18:23 | 64,7KB | 99 razy |
46 | 00_OPIS_TECHNICZNY.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:19:00 | 1,4MB | 1228 razy |
47 | 01_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:19:21 | 266,8KB | 85 razy |
48 | 02_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:19:38 | 312,7KB | 100 razy |
49 | 03_rzut_PODDASZA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:20:22 | 243,2KB | 103 razy |
50 | 04_PRZEKROJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:20:37 | 69,8KB | 80 razy |
51 | 05_SCHODY_K1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:20:47 | 55,3KB | 82 razy |
52 | 06_SCHODY_K1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:21:02 | 71,0KB | 80 razy |
53 | PB_Wolin-WENTYL-Podd+Dach.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:21:42 | 429,9KB | 107 razy |
54 | PB-WOLIN-Opis.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:22:07 | 98,2KB | 76 razy |
55 | 1_ICO_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:23:12 | 219,9KB | 81 razy |
56 | 2_ICO_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:24:20 | 325,5KB | 82 razy |
57 | 3_ICO_rzut_PODDASZA_.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:24:33 | 277,7KB | 101 razy |
58 | opis_0_str_tytulowa_ico.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:24:44 | 83,9KB | 83 razy |
59 | opis_1_Ico_wolin.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:24:59 | 68,7KB | 81 razy |
60 | opis_2_wyniki_ozc.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:25:26 | 57,5KB | 171 razy |
61 | 1_Iwk_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:25:47 | 218,8KB | 97 razy |
62 | 2_IWK_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:26:02 | 287,8KB | 81 razy |
63 | 3_iwk_rzut_PODDASZA.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:26:17 | 275,4KB | 99 razy |
64 | opis_iwod_kan.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:27:12 | 87,5KB | 82 razy |
65 | opis_str_tyt_Inst.wod-_kan.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:27:29 | 84,0KB | 84 razy |
66 | 1_Wolin_zagospodarowanie__koordynacja_cieplociag.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:28:25 | 1,8MB | 81 razy |
67 | 2_profil_cieplociagu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:28:40 | 71,7KB | 78 razy |
68 | 3_rzut_i_przekroj_kotlownia_ratusz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:29:59 | 4,7MB | 85 razy |
69 | opis_str_tyt_PrzyA_A_cze_ciepA_ownicze.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:30:14 | 84,2KB | 82 razy |
70 | opis_Wolin_przylacze_co.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:30:26 | 159,0KB | 78 razy |
71 | 1_Wolin_zagospodarowanie__koordynacja_swk.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:31:07 | 472,4KB | 82 razy |
72 | 2_profil_wody.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:31:25 | 67,3KB | 83 razy |
73 | 3_profil_kanalizacji_saniatrnej.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:31:52 | 51,6KB | 80 razy |
74 | 4_1_profile_kanalizacji_DESZCZOWEJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:32:18 | 91,8KB | 98 razy |
75 | 4_2_profile_kanalizacji_DESZCZOWEJ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:32:31 | 67,0KB | 101 razy |
76 | 5_WOLIN_StudWodom1200.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:32:46 | 90,8KB | 106 razy |
77 | opi_str_tyt_przylacze_i_inst_zewn_wod_-_kan.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:33:15 | 84,3KB | 80 razy |
78 | opis_swod_kan_wolin.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-11 13:33:29 | 152,2KB | 334 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | INFORMACAJA__O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ___OFERTY.doc | 2010-07-14 13:10:36 | 35,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc | 2010-10-28 12:59:54 | 34KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 11-06-2010 12:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ilona Szkudlarek | 11-06-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Ilona Szkudlarek | 28-10-2010 12:59 |