Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI

Nasz znak: BIG.ISz.341-21/2010                   Wolin, dn. 11.06.2010r.

Wolin: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI
Numer ogłoszenia: 150775 - 2010; data zamieszczenia: 11.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: REWITALIZACJA, PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BAROKOWEGO DWORU W WOLINIE, PRZY UL. ZAMKOWEJ 23A - II ETAP REWITALIZACJI. które obejmuje: 1) budowę ścianek działowych pomieszczeń piwnic, parteru i poddasza, 2) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (iniekcja) i pionowej ścian piwnic, 3) wykonanie wzmocnienia sklepień łukowych nad pomieszczeniami piwnic , 4) montaż wewnętrznych instalacji wod - kan. c.o i elektrycznej, 5) montaż wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji, 6) montaż stolarki okiennej i drzwiowej, 7) wykonanie wewnętrznych wypraw tynkarskich, podłoży i posadzek, 8) budowę zewnętrznej klatki schodowej. Ponadto w zakres prac objętych przedmiotem zamówienia, których koszty ponosi wykonawca wchodzą: 1) Obsługa geodezyjna zadania, 2) Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi, 3) Budowa zaplecza technicznego na terenie placu budowy, 4) Dokumentacja budowlana geodezyjna powykonawcza, 5) Koszty odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych ciągów pieszych i terenów zielonych po zakończeniu prac budowlanych. 6) Zamawiający zabezpiecza możliwość podłączenia urządzeń wykonawcy do energii elektrycznej i sieci wodociągowej za odpowiednia opłatą za zużytą energię elektryczną i wodę. Zakres prac objętych zamówieniem określony został szczegółowo w przedmiarze robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ) oraz dokumentacji technicznej (Załącznik Nr 9 do SIWZ) które stanowiąi integralną część niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-0, 45.31.00.00-0, 45.33.00.00-0, 45.42.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez przedłożenie: wykazu co najmniej 3 robót budowlanych o wartości minimalnej 300.000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w obiekcie zabytkowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wg załącznika Nr 4 do SIWZ, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz zostały odebrane przez służby nadzoru konserwatorskiego bez zastrzeżeń (np. referencje lub protokół odbioru robót). Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ. Wykonawcy ponadto winni udokumentować dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności budowlanej wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, co najmniej 2-letniego doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach zabytkowych i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania ta osobą, wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, wg Załącznika Nr 6a do SIWZ.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ Wykonawcy ponadto winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywane będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, I p., pok. 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, parter, pok. 112.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

               Burmistrz

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 OgA_oszenie.doc 2010-06-11 12:44:46 55,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ_1_.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:44:46 181,5KB 90 razy
2 ZaA_A_cznik_Nr_1_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:45:23 33KB 87 razy
3 ZaA_A_cznik_Nr_2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:45:34 28KB 84 razy
4 ZaA_A_cznik_Nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:45:43 27KB 86 razy
5 ZaA_A_cznik_Nr_4_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:45:53 34,5KB 83 razy
6 ZaA_A_cznik_Nr_5_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:46:01 33,5KB 86 razy
7 ZaA_A_cznik__Nr__6_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:46:11 33KB 83 razy
8 ZaA_A_cznik_Nr__6a_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:46:20 25,5KB 83 razy
9 ZaA_A_cznik_Nr_7_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:46:30 86,5KB 80 razy
10 przedmiary1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:52:15 1,2MB 99 razy
11 przedmiary2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:52:57 1,5MB 86 razy
12 przedmiary3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:53:30 1,4MB 85 razy
13 przedmiary4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 12:54:06 1,7MB 84 razy
14 01_caA_oA_A__str_tyt.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:08:29 90,4KB 333 razy
15 02_Strona_architektura.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:08:41 67,5KB 83 razy
16 03_Opis_architektura.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:08:53 232,6KB 396 razy
17 04_el_pA_A_n.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:09:03 117,4KB 99 razy
18 05_Strona_BiOZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:09:26 60,7KB 83 razy
19 06_Opis_BiOZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:09:37 98,5KB 80 razy
20 031_zagospodarowanie.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:09:56 446,1KB 80 razy
21 031b_warstwy_zjazd.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:10:09 116,3KB 101 razy
22 032_koordynacja.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:10:26 468,3KB 99 razy
23 033_piwnice.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:10:43 201,7KB 98 razy
24 034_parter.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:11:06 334,8KB 83 razy
25 035_poddasze.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:11:22 245,6KB 96 razy
26 036_dach.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:11:41 95,4KB 95 razy
27 037_przekrA_j.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:11:59 551,7KB 81 razy
28 038_el_poA_udniowa.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:12:13 127,9KB 95 razy
29 039_el_zach.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:12:26 57,4KB 80 razy
30 041_el_wsch.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:12:38 54,0KB 99 razy
31 042_el_poA__kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:13:11 1,3MB 78 razy
32 043_el_zach_kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:13:32 697,6KB 82 razy
33 044_el_pA_A_n_kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:13:58 1,2MB 73 razy
34 045_el_wsch_kolorystyka.tif Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:14:29 1,0MB 74 razy
35 001__OPIS_TECZNICZNY_Linia_kablowa_0,4.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:14:51 85,5KB 89 razy
36 02_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:15:21 84,0KB 102 razy
37 03_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:15:34 159,7KB 83 razy
38 04_rzut_PODDASZA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:15:54 136,2KB 78 razy
39 05_rzut_PODDASZA_nieuzytk.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:16:04 80,3KB 102 razy
40 06_rzut_DACHU.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:16:15 61,3KB 79 razy
41 07Sch_IDEOWY_ZASIL.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:16:24 55,0KB 79 razy
42 08_Sch_E_TA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:16:52 50,4KB 92 razy
43 09_Sch_T1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:17:41 58,1KB 99 razy
44 010_Sch_T2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:18:12 56,0KB 98 razy
45 011_Sch_T3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:18:23 64,7KB 99 razy
46 00_OPIS_TECHNICZNY.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:19:00 1,4MB 1228 razy
47 01_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:19:21 266,8KB 85 razy
48 02_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:19:38 312,7KB 100 razy
49 03_rzut_PODDASZA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:20:22 243,2KB 103 razy
50 04_PRZEKROJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:20:37 69,8KB 80 razy
51 05_SCHODY_K1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:20:47 55,3KB 82 razy
52 06_SCHODY_K1.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:21:02 71,0KB 80 razy
53 PB_Wolin-WENTYL-Podd+Dach.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:21:42 429,9KB 107 razy
54 PB-WOLIN-Opis.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:22:07 98,2KB 76 razy
55 1_ICO_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:23:12 219,9KB 81 razy
56 2_ICO_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:24:20 325,5KB 82 razy
57 3_ICO_rzut_PODDASZA_.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:24:33 277,7KB 101 razy
58 opis_0_str_tytulowa_ico.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:24:44 83,9KB 83 razy
59 opis_1_Ico_wolin.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:24:59 68,7KB 81 razy
60 opis_2_wyniki_ozc.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:25:26 57,5KB 171 razy
61 1_Iwk_rzut_PIWNIC.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:25:47 218,8KB 97 razy
62 2_IWK_rzut_PARTERU.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:26:02 287,8KB 81 razy
63 3_iwk_rzut_PODDASZA.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:26:17 275,4KB 99 razy
64 opis_iwod_kan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:27:12 87,5KB 82 razy
65 opis_str_tyt_Inst.wod-_kan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:27:29 84,0KB 84 razy
66 1_Wolin_zagospodarowanie__koordynacja_cieplociag.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:28:25 1,8MB 81 razy
67 2_profil_cieplociagu.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:28:40 71,7KB 78 razy
68 3_rzut_i_przekroj_kotlownia_ratusz.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:29:59 4,7MB 85 razy
69 opis_str_tyt_PrzyA_A_cze_ciepA_ownicze.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:30:14 84,2KB 82 razy
70 opis_Wolin_przylacze_co.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:30:26 159,0KB 78 razy
71 1_Wolin_zagospodarowanie__koordynacja_swk.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:31:07 472,4KB 82 razy
72 2_profil_wody.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:31:25 67,3KB 83 razy
73 3_profil_kanalizacji_saniatrnej.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:31:52 51,6KB 80 razy
74 4_1_profile_kanalizacji_DESZCZOWEJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:32:18 91,8KB 98 razy
75 4_2_profile_kanalizacji_DESZCZOWEJ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:32:31 67,0KB 101 razy
76 5_WOLIN_StudWodom1200.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:32:46 90,8KB 106 razy
77 opi_str_tyt_przylacze_i_inst_zewn_wod_-_kan.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:33:15 84,3KB 80 razy
78 opis_swod_kan_wolin.pdf Po terminie otwarcia ofert 2010-06-11 13:33:29 152,2KB 334 razy
Wynik postępowania
1 INFORMACAJA__O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ___OFERTY.doc 2010-07-14 13:10:36 35,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_o_udzieleniu_zamA_wienia.doc 2010-10-28 12:59:54 34KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 11-06-2010 12:44
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Ilona Szkudlarek 11-06-2010
Ostatnia aktualizacja: Ilona Szkudlarek 28-10-2010 12:59