Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Modernizacja stacji ujęcia wody przy ul. Rybackiej w Wolinie


 Znak sprawy: BIG/AM. 341- 13/ 2010

 

Wolin: Modernizacja stacji ujęcia wody przy ul. Rybackiej w Wolinie
Numer ogłoszenia: 139206 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja stacji ujęcia wody przy ul. Rybackiej w Wolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia : 1) Renowacja otworu studziennego nr 10 a) Roboty przygotowawcze: demontaż ogrodzenia(nieuwzględniony w przedmiarze robót), demontaż podłączenia elektrycznego i instalacyjnego studni po wyłączeniu zasilania, rozebranie obudowy - płyta, kręgi, b) Montaż urządzenia wiertniczego, c) Zakopanie pras, d) Pomiar głębokości studni - wyczyszczenie filtru kompresorem, e) Wydobycie filtru przez założenie klucza na zamek rury nadfiltrowej(lub gruszką), f) Wiercenie otworu zgodnie z projektem geologiczno technicznym otworu, g) Filtrowanie otworu, h) Pompowanie otworu, i) Prace pomocnicze i badania wody, j) montaż ogrodzenia(nieuwzględniony w przedmiarze robót), k) Podłączenie studni do instalacji elektrycznej i rurociągu dosyłowego wody do stacji, l) Wykonanie obudowy studni. 2) Wiercenie otworów studziennych zastępczych nr 6b i 9a a) Roboty przygotowawcze, komisyjne wytyczenie otworów, b) Montaż urządzenia wiertniczego i pras, c) Wiercenie otworu studziennego, d) Filtrowanie otworu, e) Pompowanie otworu f) Prace pomocnicze i badania wody, g) Wykonanie obudów studni, h) Podłączenie nowych studni do instalacji elektrycznej i rurociągu dosyłowego wody do SUW od studni nr 6A i 9, i) Komisyjna lokalizacja otworów, j) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza. 3) Zakres prac objętych zamówieniem określony został w przedmiarze robót(załącznik nr 9 do SIWZ) dokumentacji projektowej(załącznik nr 10 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej (załącznik nr 11 do SIWZ). 4)Wykonawca we własnym zakresie poniesie koszty czasowego ograniczenia ruchu drogowego przy studni nr 10. 5) Zamawiający umożliwi Wykonawcy odpłatne korzystanie z wody i energii elektrycznej. 6) Wykonawca w czasie realizacji zamówienia przedłoży na użyte do realizacji materiały odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności i aprobaty technicznej. 7) Prace będą wykonane pod ścisłym nadzorem geologicznym ze strony Zamawiającego 8) Wykonawca winien zgłosić z 14 dniowym wyprzedzeniem rozpoczęcie robót geologicznych do: a) Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu, ul. Gdyńska 45, b) Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim, c) Burmistrza Wolina 9) Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać do nadzoru geologicznego i Zamawiającemu odbiór robót zanikających oraz odbiór częściowy i odbiór końcowy. 10) Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace opisane w przedmiocie zamówienia, liczonej od daty odbioru końcowego. 11) Odbioru końcowego robót dokona komisja wyznaczona przez zamawiającego w obecności nadzoru geologicznego i wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji: przynajmniej 3 robót budowlanych polegających na wierceniu otworu studziennego na ujęciach komunalnych, przynajmniej 1 roboty budowlanej polegającej na renowacji otworu studziennego oraz przynajmniej 1 roboty polegającej na wykonaniu obudowy studni i wykonaniu robót podłączeniowo - instalacyjnych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (jeżeli tym dokumentem jest inny niż protokół odbioru końcowego robót prosimy również dołączyć protokół odbioru końcowego robót).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie sprawną wiertnicą z niezbędnym do wykonania zadania osprzętem, umożliwiającą wiercenie udarowe do głębokości min. 30 m b) Wykonawca powinien dysponować polowym laboratorium do wykonywania analiz granulometrycznych c) Wykonawca winien posiadać do próbnego pompowania przepływomierz z automatyczną rejestracją ilości pompowanej wody i przyrząd rejestracji głębokości lustra wody.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: 1) wykonujących prace kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami wiertniczymi, 2) wykonujących prace wiertacza 3) wykonujących prace elektryczne związane z przedmiotem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz podać informację o podstawie do dysponowania tymi osobami ; Dodatkowo Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane: 1) Odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami wiertniczymi. 2) Uprawnienia wiertnicze do wykonywania prac wiertacza 3) Wymagane prawem uprawnienia elektryczne do wykonywania prac elektrycznych związanych z przedmiotem zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2)Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój 116 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23 , pokój Nr 115 (I piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o przyznanie pomocy w ramach działania PODSTAWOWE USŁUGI DLA LUDNOŚCI WIEJSKIEJ PROW 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

BURMISTRZ WOLINA

mgr inż. Eugeniusz Jasiewicz

Załączniki do pobrania

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:17:06 210,5KB 257 razy
2 zaA_A_cznik_nr_1.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:21:39 41KB 194 razy
3 OA_wiadczneie_-zalacnzik_Nr__2_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:21:57 28KB 196 razy
4 OA_wiadczneie-_ZaA_A_czni,_nr_3_do_SIWZ.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:22:05 25KB 194 razy
5 ZalA_cznik_nr_4__-_wykaz_robA_t.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:22:16 34,5KB 196 razy
6 ZaA_A_cznik_Nr_5_-_czA_A_ci__zamA_wienia_zlecone_podwykonawcom_ok.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:22:26 33,5KB 203 razy
7 ZaA_A_cznik_nr_6_-__wykaz_osA_b.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:22:36 37KB 200 razy
8 ZaA_A_cznik_nr_6_a_-oA_wiadczenie_o_uprawnieniach.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:22:46 24KB 193 razy
9 Wykaz_sprzetu__-_zalA_cznik_Nr_7.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:22:58 33KB 198 razy
10 ZaA_A_czniik_nr_8-_umowa_o__wykonanie__robA_t_budowlanych.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:23:07 94KB 218 razy
11 zaA_acznik_nr_9_-_przedmiar_robA_t.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:51:59 21,9KB 184 razy
12 Zalacznik_nr_10.rar Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 14:05:18 30,2MB 145 razy
13 Zalacznik_nr_11.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 14:05:18 45KB 268 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 modyfikacja_ogloszenie.doc Po terminie otwarcia ofert 2010-05-21 13:21:25 27,5KB
Wynik postępowania
1 INFORMACJA_O_WYBORZE_OFERTY.doc 2010-07-05 13:00:27 31,5KB
Udzielenie zamówienia
1 OgA_oszenie_powiA_zane.doc 2010-07-05 13:00:27 38KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 21-05-2010 13:17
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Michalska 21-05-2010
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Konieczny 05-07-2010 13:00