Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Wolinie
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Porządek obrad


Porządek obrad XLV Sesji

Rady Miejskiej w Wolinie

w dniu 21 maja 2009r.

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie quorum.

  2. Przyjęcie porządku obrad.

  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

  4. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu i w budżecie Gminy Wolin w 2009r. (dot. kwoty 3 000,00 zł - uchwała przesłana w materiałach poprzedniej sesji);

    1. opinia Komisji Budżetu, Gospodarki i Rolnictwa,

    2. dyskusja,

    3. podjęcie uchwały.

  5. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Wolin w 2009r. (dot. kwoty 44 000,00 zł);

    1. opinia Komisji Budżetu, Gospodarki i Rolnictwa,

    2. dyskusja,

    3. podjęcie uchwały.

  6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Wolin w 2009r. (dot. kwoty 1 355 000,00 zł);

    1. opinia Komisji Budżetu, Gospodarki i Rolnictwa,

    2. dyskusja,

    3. podjęcie uchwały.

  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XXXVIII/373/09 Rady Miejskiej w Wolinie z dnia 14 stycznia 2009r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Wolin na 2009r.;

    1. opinia Komisji Budżetu, Gospodarki i Rolnictwa,

    2. dyskusja,

    3. podjęcie uchwały.

  8. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania wniosku o uznanie za lasy ochronne gruntów leśnych położonych na terenie gminy Wolin;

    1. opinia Komisji Budżetu, Gospodarki i Rolnictwa,

    2. dyskusja,

    3. podjęcie uchwały.

  9. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi w Szkolnych Schroniskach Młodzieżowych w Gminie Wolin;

    1. opinia Komisji Oświaty, Kultury, Spraw Społecznych i Organizacyjnych oraz Komisji Budżetu, Gospodarki i Rolnictwa,

    2. dyskusja,

    3. podjęcie uchwały.

  10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem geodezyjnym;

    1. opinia Komisji Budżetu, Gospodarki i Rolnictwa,

    2. dyskusja,

    3. podjęcie uchwały.

  11. Informacja Przewodniczącej o sprawach wniesionych do Rady.

  12. Wolne wnioski, zapytania i interpelacje radnych.

  13. Zamknięcie obrad.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Krzysztof Konieczny 15-05-2009 10:47
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Bogusława Szmigiel 15-05-2009
Ostatnia aktualizacja: - 15-05-2009 10:47