Zarządzenie Nr 17/05 Burmistrza Wolina z dnia 19 kwietnia 2005 r. zmieniające Zarządzenie nr 78/2003 Burmistrza Wolina z dnia 15.12.2003 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta w Wolin
ZARZĄDZENIE NR 17/05
BURMISTRZA WOLINA
z dnia 19 kwietnia 2005r.
zmieniające Zarządzenie Nr 78/2003 Burmistrza Wolina z dnia 15.12.2003r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta w Wolinie.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591; z 2002r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759 zarządza się, co następuje:
§ 1. W Zarządzeniu Nr 78/2003 Burmistrza Wolina z dnia 15.12.2003r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta w Wolinie wprowadza się następujące zmiany:
w § 17 ust. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Wolinie wprowadza się punkt 56 lit. a, b, c, d, e, f o treści:
„§ 17.1.56) prowadzenie, na podstawie upoważnienia Burmistrza, za-
dań z zakresu oświadczeń majątkowych składanych do Burmistrza
przez zastępcę burmistrza, sekretarza gminy, skarbnika gminy, kiero-
wników jednostek organizacyjnych gminy, osoby zarządzające i czło-
nków organu zarządzającego gminną osobą prawną, osoby wydające
decyzje administracyjne w imieniu burmistrza:
prowadzenie rejestru przyjęć oświadczeń majątkowych,
wstępne analizowanie danych zawartych w oświadczeniu majątko-
wym,
przekazanie jednego egzemplarza urzędowi skarbowemu właściwe-
mu ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej oświad-
czenie w terminie do 10 maja każdego roku,
przekazywanie jawnych informacji zawartych w oświadczeniach
majątkowych do Biuletynu Informacji Publicznej w terminie do 7
maja każdego roku,
przekazywanie Radzie Miejskiej do dnia 30 października każdego roku informacji o realizacji składanych oświadczeń majątkowych,
przedkładanie syntetycznej informacji, dotyczącej liczby osób zob-
ligowanych do składania oświadczeń majątkowych.
2.
2) w § 17 ust. 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta wprowadza się
pkt 12 lit. a, b, c, d, e, f o treści:
„§ 17.2. 12) wykonywanie czynności techniczno-ewidencyjnych zwią-
zanych z odbiorem oświadczeń majątkowych radnych przez pracownika
obsługi Rady Miejskiej:
prowadzenie rejestru przyjęć oświadczeń majątkowych,
b) wstępne analizowanie danych zawartych w oświadczeniu majątko-
wym,
przekazanie jednego egzemplarza urzędowi skarbowemu właściwe-
mu ze względu na miejsce zamieszkania osoby składającej oświad-
czenie w terminie do 10 maja każdego roku,
przekazywanie jawnych informacji zawartych w oświadczeniach
majątkowych do Biuletynu Informacji Publicznej w terminie do 7
maja każdego roku,
przygotowanie przewodniczącemu Rady Miejskiej projektu informacji o realizacji składanych oświadczeń majątkowych przez radnych do 30 października każdego roku,
przedkładanie syntetycznej informacji, dotyczącej liczby osób zob-
ligowanych do składania oświadczeń majątkowych
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ WOLINA
Bogdan Wilkowski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Konieczny | 19-05-2005 14:29 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-05-2005 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 19-05-2005 14:29 |